Últim número Números anteriors Actualitat Punts de venda Entitats col·laboradores

Actualitat

Diumenge, 26 de gener: excursió de Sant Feliu de Guíxols a Tossa de Mar
El Grup Excursionista Porqueres organitza una sortida que passarà pel Puig de Cadiretes i altres indrets propers a la costa

Inicialment es sortirà
des del Centre Cívic de Porqueres amb cotxes particulars cap a Sant Feliu de Guíxols. Es sortirà des de l'estació d'autobusos de Sant Feliu en direcció a una rotonda que es veu des de la mateixa estació. Un cop aquí, es travessarà el pont on es pot apreciar un camí a mà esquerra. A partir d'aquí el camí va pujant fins a trobar una carretera que s'anirà seguint a mà esquerra. Es travessarà la urbanització fins a trobar, de nou, un camí de terra.

Aleshores es seguirà pujant però caldrà estar atents a una bifurcació a la dreta que queda amagada. Aquí el camí es converteix en corriol fins quasi bé al cim del Puig de les Cols. De baixada es sortirà a una pista la qual caldrà seguir. El camí passa per sota unes antenes de telefonia mòbil i poc després s'arribarà de nou a una carretera. Un cop es passi, aquesta es segueix de nou per una pista en bon estat fins arribar a una bifurcació. A la dreta s'arribarà al Puig de Cadiretes, a l'esquerra, serà el que es seguirà cap a Tossa de Mar.

Dia: 26 de gener
Hora de sortida: 07.30 hores
Lloc: centre cívic de Porqueres
Preu: per determinar
Notes: cal portar esmorzar, dinar i roba còmoda. El camí de Porqueres a Sant Feliu de Guíxols es farà amb vehicles particulars.

Més informació:
www.gep.cat

Organitza: Grup Excursionista Porqueres

Mecenatge

Destaquem

Germà Agustí 1 · 17244 Cassà de la Selva · T 972 46 29 29 · gestio@editorialgavarres.cat © 2010 Editorial Gavarres · Avís Legal · Tots els drets reservats